måndag 16 januari 2012

Nu flyttar jag, på sätt och vis

Huans! Nu har jag gett mig in på något tokigt i kubik. Den här bloggen läggs ned på sätt och vis. Jag ska hädanefter skriva min blogg på UNTs sida. Mycket tokigt har jag gjort i mina dagar, men det här tar nog priset. Det känns läskigt! Jag hoppas ni som redan läser fortsätter att följa mig där för ni är otroligt viktiga för mig. Jag mår bra av att ni läser och kommenterar, då är jag inte helt utanför den "riktiga" världen.

Länken dit: Om det jag inte vill

6 kommentarer:

  1. Jag följer med!
    Vi ses i morgon.
    Kram från Karin H

    SvaraRadera
  2. Eva vi följer dig, såklart!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Självklart följer jag dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du vet att jag följer dig! Bra, bra, bra att du kastar dig in i detta! Och vet du vad, du kommer klara det bra!

    varma tankar från Tina

    SvaraRadera
  5. Självklart är vi med. //Jenny

    SvaraRadera
  6. Jag följer dig, tänker mycket på dig och sänder dig en stor, innerlig och varm kram. Ylva

    SvaraRadera