torsdag 15 december 2011

Jag ropade före bäcken

Jaaa, där fick jag så jag teg. Nog vet jag vad det betyder att må illa nu. Gårdagen ägnade jag helt åt sängen och det vi kallar "spyskålen", (trevligt namn). Om nu någon är intresserad av att tycka synd om mig, så vill jag meddela att skålen tömdes åtta gånger samma dag.
Jag fattar inte varför det inte funkar, trots att jag får tre olika mediciner mot illamående och dessutom minskad dos cytostatika?

Huvudet är fullt av tankar om medmänniskor, rättvisa och min familj, men nu orkar jag inte skriva om det. Det kommer en annan och bättre dag.

3 kommentarer:

  1. Fy farao vad jobbigt. Tänker på dig!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  2. Många kramar till dig, vännen!

    SvaraRadera
  3. Tack goa vänner! Det är lite bättre idag :-)
    Kram!

    SvaraRadera