tisdag 10 januari 2012

Det blir bättre och bättre fram på dan

Jag lovar, dyrt och heligt (nästan åtminstone) att jag inte ska ligga i sängen hela dagar. Jag mår inte bra av det.Jag gick upp vid 17-tiden och har mått mycket bättre sen jag kom upp. Nu ska jag gå och lägga mig igen. Haha, det blev ett kort dygn. Men jag har faktiskt inte sovit hela dagen. Jag har ringt banken, tittat på TV, skaffat tillbaka min nygamla kurator (den gamla fick ju sparken) och ordnat lite annat smått och gott från sängkanten. Visst är jag duktig? Det var en retorisk fråga som ingen behöver svara på.

4 kommentarer:

  1. Jo, du är duktig Eva och du har ett stort och varmt hjärta.
    Operationen skaaaaa gå bra och den nya cystostatikan skaaaaa hjälpa dig!!!!!!!!!!!
    Kram från Karin

    SvaraRadera
  2. snart är operationen över, det kommer vara skönt. Jag håller med Karin, läkarna vill pröva ny cytostatika. Ge inte upp!!
    många tankar från Tina

    SvaraRadera
  3. Hej Karin! Du borde få anställning som min egen coach i positivt tänkande :-)

    Tina! När Karin behöver ledigt får du ta hennes plats. På tisdag ska "det" publiceras. Kul och hemskt. Men tack vare dig tog jag språnget. Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag följer din blogg må du tro;) och det är du som skriver den och det gör du bra!Tina

    SvaraRadera